zaterdag 29 augustus 2009

zaterdag 29-8 2009


Ik stond gepakt en bezakt klaar om naar Utrecht te gaan. Ook had ik flyers gemaakt over de voortgang van het project en deze blog in de hoop zo het interactieve element levend te houden. maar helaas het regende en het was koud dus ik bleef thuis. In plaats van een nieuwe opzet voor een schilderij heb ik verder gewerkt aan de droom van Alexandra uit de Ternatenstraat: 'Ik ben in een oude schuur aan het opruimen met mijn moeder en mijn broertje. Het is er vrij stoffig en we ruimen echt alles op zodat er weer frisse energie in het schuurtje kan zijn. Als we even buiten het schuurtje staan zie ik dat er een vrij grote spin over mijn moeders schouder loopt. Ik veeg de spin met enige kracht weg zodat hij een eindje verderop land. Ik weet nog dat ik de spin niet echt eng vond terwijl ik in het echte leven helemaal niet van spinnen houd. In dat moment dat ik de spin wegveeg en hij een einde verderop landt veranderd de spin in een schorpioen.................het is een vrij grote schorpioen. Het is een heel krachtig beeld en ik kan voelen dat die schorpioen geen goeds in de zin heeft. Hij komt langzaam dichterbij en heeft zin om mijn zijn staart iemand te prikken. Vlakvoor hij echt dichtbij komt wordt ik wakker. '
Als deze af is ga ik naar de drukker voor de eerste 10 printen. Ik hoop dat ze dan snel aan de muren opgehangen kunnen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers